اشتغالات البنات ........... للولاد



1- (( انا يا حبيبي ميهمنيش الفلوس و لا اي حاجة في الدنيا المهم انا و انت بس المهم اكون معاك .........(و اتفرج يا سيدي بعد اسبوع)))


2-((لو فضلت زعلان مني كده انا ممكن اموت نفسي....(و ممكن دي يعني احتمال ياما اهاا او لا و احتمال كبير لا)))


3-((حستناك ..حستناك العمر كله ..(و تقوم انت تسافر يا معلم من هنا و هووب تلاقيها متجوزه و شايلة عيال كمان)))


4-((ايه يا روحي مردتيش علي الموبايل ليه؟؟.....معلش يا قلبي اصل انا كنت مع ماما....(و تلاقيها كانت اعدة مع بابا يا بابا..)


5-((ايه رايك فيا النهارده؟؟؟؟.....((سؤال روتيني كل يوم؟؟))


6-((انا هقفل الموبايل بقي يا حبيبي عشان انا عايزة انام.....و بخفة دمك انت تقوم تنام و تطمن .....(اتاريها بتغير الشريحة عشان تكلم غيرك يا ضنايااااا))


7-((طب طب سلام دلوقتي عشان بابا جي....((يااااااعيني عليك و علي شبابك ده حبيبها جي))

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad